Tuesday, January 16, 2007

Te plak!

Maandag 15 januari om 06.00 uur nog in Leeuwarden en op dinsdag 16 januari om 23.00 al in Melbourne! Pfffffffff, wat een reis!

Bij de tussenstop in London nog helemaal fris en fruitig, maar 10.000 kilometer en 12 uren verder in Hongkong brak, moe en last van een pijnlijk zitvlak. Nog 8.000 kilometer en 9 uren verder in Melbourne. De piloot grapte dat het er een graad of 37 was. Wij dachten dat hij fahrenheit bedoelde. Nee dus. Om half elf nog 37 graden! Vervolgens in een taxi met extreme airco naar het hotel en lekker koese.


Vandaag Melbourne bekeken, morgen een date met Yuri, de Japanse bij wie ik tien jaar geleden in de klas zat en met wie ik al jaren een briefwisseling onderhoud. Inmiddels woont ze in Melbourne en kan ik na tien jaar schriftelijke communicatie eindelijk weer eens echt met haar praten. Spannend. Eigenlijk gewoon een blind date!

2 comments:

jacob said...

Hoi lieferd, Ik sil myn earst reaksje publiseare! Ik bin bliid dot jim goed oan kam binne! No kin de reis begjinne, ik sels bin alfest begon mei de sloop in use wenkeamer.
Gean jim ek nog nei it tennisjen?
folle leafs Jacob

Nynke&Anne-Jan said...

Hoi Atsje,

Dus in lange reis, mei in sere kont. Dat bist no alwer ferjitten, tink ik. Jim hawwe der moai waar, wy hawwe stoarm, echte stoarm. NOODALARM in HOLLAND. We hiene al in pierebadsje yn'e tun.

We winskje dy in goeie reis nei it midden fan it lan.

groetsjes en twa dikke tuten fan Anne-Jan & Nynke