Saturday, March 17, 2007

Ge-overwinterd

Op hippe kangoeroe's, slaperige koala's en bijtgrage haaien raak je op den duur ook uitgekeken. Daarom vlieg ik morgen terug naar Nederland. Hoewel Australie zich opmaakt voor de herfst, vlieg ik naar de lente. Ik heb ge-overwinterd! Een kleurtje heb ik al, dus ik kan zo door naar de Nederlandse zomer. Heerlijk!Na een reis van 24 uur (en 3 keer overstappen...) word ik weer verenigd met bezorgde ouders, zwangere zussen, lieve vrienden, m'n knezen en natuurlijk de allerliefste kerel van de wereld. Welmoed en ik hebben twee maanden lang genoten van een prachtig land, fantastische beesten en een heerlijke temperatuur. In de afgelopen twee maanden hebben we bijna 10.000 kilometer van Australie gezien. We dachten het mooiste gezien te hebben, maar een vrouw op de camping verzekerde ons dat de westkust nog veeeel mooier is. Tsja, misschien voor een volgende keer?

No comments: